dag 35 en 36 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isolde en temilja Briel en Boele - WaarBenJij.nu dag 35 en 36 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isolde en temilja Briel en Boele - WaarBenJij.nu

dag 35 en 36

Door: Isolde en Temilja

Blijf op de hoogte en volg Isolde en temilja

22 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Hari lima tigapuluh
Stage tot twaalf uur. CVA zitten werken, nog met Nederland contact gehad. Avond door gebracht in imergency room, Hele verschrikkelijke film zitten kijken, msnen en skypen met thuis. niet zo veel bijzonders en ik heb geen zin om het uit te schrijven. De film was zo verschrikkelijk dat temilja hem van haar computer gehaald heeft. Haha. Dr hunning was ziek daarom hebben we stage gelopen in de immergency room maar we hebben eigenlijk alleen maar zitten kletsen, we hebben het zo zwaar.

Hari enam tigapuluh
Bhakti Luhur. Met cecilia was verschrikkelijk waren blij dat we thuis waren. Boodschappen gedaan. ’s Avonds geskyped met rene. Ik schrijf dit na het weekend en ik heb geen idee meer wat we nog meer gedaan hebben. Twintig he dan worden je hersens ook al oud. Het was in iedergeval een verschrikkelijke ochtend met cecilia dus we waren blij dat we thuis waren. Daarna zo veel dingen gedaan die onbelangrijk zijn dat ik ze niet eens meer weet. Van het weekend heel veel leuke dingen veel plezier met lezen.