Hari Dua Blas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isolde en temilja Briel en Boele - WaarBenJij.nu Hari Dua Blas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isolde en temilja Briel en Boele - WaarBenJij.nu

Hari Dua Blas

Door: Isolde en Temilja

Blijf op de hoogte en volg Isolde en temilja

22 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hari Dua Blas.
Vandaag lekker weekend. Heerlijk. We hebben geslapen tot acht uur want we wilde niets van deze dag missen (of we wilde voor dat de schoonmakers kwamen weg zijn) en zijn lekker gaan zwemmen. Isolde heeft 30 baantjes gezwommen en Temilja heeft er 50 gezwommen. Wat we willen natuurlijk niet dik terug komen in Nederland. En aangezien de meeste snoepjes al verdwenen zijn (wij hebben ook geen idee waar) is het toch misschien een goed idee om wat meer lichaamsbeweging te krijgen. Toen hebben we nog even heerlijk in de zon gelegen. Maar oh wat is het verschrikkelijk warm hier in Indonesië. Isolde kon het nog wel even volhouden maar Temilja begon na vijf minuten al te steunen en is weer in het zwembad gedoken. Toch hebben we het anderhalf uur tot twee uur volgehouden. Temilja was meteen bruin maar Isolde nog niet echt. Maar hoe meer de dag vorderde hoe bruiner en uiteindelijk roder Isolde werd. Ze had twee rode armen en schouders en een lekkere gezonde kleur. Die Temilja ook had. Als twee touristen gingen we dan ook om een uur naar de dierentuin. Daar werden we verwelkomt door de mensen van de straat en nageroepen dat ze van ons hielden. Toen we een maal in de dierentuin hadden moesten we toch even slikken. Het is de grootste dierentuin van west Azie of zo maar het zag er niet uit. Alles was verouderd en de dieren zaten apart in een hok. En van sommige dieren hadden ze er maar één. Wat de dierentuin voor de andere bezoekers heel erg leuk was is dat toen wij binnen kwamen de meest spectaculaire atractie arriveerde. Namelijk WIJ. Het begon bij een stel tieners die zoals wij dachten wilde dat we een foto van hun zouden maken. Maar wat bleek. Ze wilde een foto van ons. HAHA leuk maar niet heus leuk zo’n grapje van die tieners erg flauw. Maar voor we het wisten vroegen nog meer mensen of we met hun op de foto wilde. We zijn er nog een keer ingetuind maar daarna was het toch echt over. In de grootste dierentuin van Zuid Azie hebben wij wel een uur rondgelopen voordat we gillend weg zijn gegaan. Wat een malloten. Toen ons volgende avontuur. Terug naar het hotel. Isolde had een andere tas ingepakt en daar niet het adres van het hotel in gedaan. Waardoor we niet meer wisten wat het adres was. Dus wij met behulp van de paar woordjes die we spraken en met een telefoon om alles op te kunnen schrijven en het super geheugen van Temilja kwamen we uiteindelijk thuis. Gelukkig want we waren wel een beetje bang geweest. We hebben heel veel geleerd van deze rit. Daarna hebben we friends zitten kijken om weer tot rust te komen. ’s Avonds zijn we gaan eten in het restaurant. Daarna heeft temilja nog met thuis gesproken in is Isolde vroeg naar bed gegaan. Toen ze een maal op bed lag kwam ging de bel. Dus Isolde deed open bleek de India men voor de deur te staan met een glas warme melk?? Ze hadden het bij de eerste ontmoeting over melk gehad en toen had ze verteld dat ze wel is warme melk dronk om te gaan slapen. Dus daar stond hij. Dus zij het glas aangenomen en het was super lekker dus ze is heerlijk in slaap gevallen. Temilja kwam even later.

• 22 Maart 2009 - 14:53

Marianne En Rich:

Hoi,

leuk om jullie verhalen te lezen. lijkt me soms wel vervelend om nooit te weten waar je aan toe bent! maar dat houd het ook wel weer spannend.

• 22 Maart 2009 - 16:47

Big Brother:

Hee zusje, heb je alweer iemand die je een glas melkproduct geeft =p wel uitkijken he op 1 april? Er kan zomaar yoghurt in zitte. Egt heel gemeen trouwens dat jullie t warm hebben en zwemmen. T s hier gewoon koud =o en ik heb een gekneusde teen. Dus dat werkt wel heerlijk.

Hee su7 daar!

• 22 Maart 2009 - 18:50

Anja Boele:

Hoi Girls

Lekker dat jullie een zwembad hebben. Kun je gewoon in bikini of met kleren aan? Puf puf dat klinkt veel 30 en 50 baantjes. Hoe groot is dat zwembad eigenlijk?? Maar hoe dan ook lekker sportief hoor!
    Weten jullie waarom kinderen vroeger een ketting met een naamplaatje om hadden?? Misschien iets voor jullie?? Gelukkig zijn jullie weer heelhuids in het hotel gekomen. Ik heb op skype gezien,Temilja, dat je verkleurt bent in je gezicht en wat een rode haren!!!
    Veel plezier met de Indianmelkman, hij komt nu al op de kamer??

Doei, uit Woudrichem, waar het met de zon nog niet echt wil lukken.
    Liefs en kusjes, Anja

• 24 Maart 2009 - 18:16

Mariska:

Ik wil ook in de zon liggen en zwemmen en een boek lezen en bruin worden.. Kortom jullie verhaal maakt me jaloers! :)

Leuk!
    Liefs, Mariska